Hej linas mamma :)

Idag tog jag steget in i vuxenvärlden och satte foten på malmö högskola :) Lite pirrigt i början att promenera över bron till den stora fina glasbyggnaden. Sen blev det mest häktiskt när alla kastade papper, kassar, tygband, pennor osv över en. Kände mig en aning liten... Upp för trappan och in i salen, stoor sal! Alldeles för mycket information på en gång, inte mycket som fastnade :P men men snitt åldern i klassen är väldigt ung, det gillar vi! :)  Träffade även på Malin och Tiljander som var lika förvirrade.

Unnade mig även en freezer :)

Låångkväll i sundsbro har jag även hunnit med. Träffade Emilia 17.45 för lite snabb planering och sedan drog knatteträningen igång. Hann även med föräldrarmöte. Sedan möte med div 2 inför kommande säsong och träning, känns faktiskt bra! Gillar tränarstabben och mina nya lagkamrater. Det kommer bli en händelserik höst och jag hoppas på det bästa :) vi ska kicka ääs tjejer!

Benny upptäckte även idag att kartorna på hitta.se inte är speciellt uppdaterade. Zooma in, hallen borta endat en byggarbetsplats kvar. Zooma ut, hoppsan där var hallen  igen. Spännande.


Nu ska jag se klart paradise hotel och sedan hoppa i säng. I morgon ska jag träffa älskade Ankan :)
Natti natt

Kommentarer
Lina säger:

hahaha, jag gillar namnet på inlägget =)

2009-08-26 | 16:47:43
kajsa säger:

haha jag var ju tvungen om hon skulle titta förbi och läsa :)

2009-08-27 | 15:14:34
Bloggadress: http://kkajsasvensson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback