Gör det gör det gör det

Att spendera sin dag med ungar kan köra slut på en totalt ibland. Speciellt när min underlägerveckornaman konrad var otrogen mot mig idag igen haha. Denna gången mot lilja. Men vi har bestämt att dra ut på skillsmässan till på fredag.

Dagens kommentar: Gör det! Gör det! gör det! Gör det!. 
Ungarna samlades runt "ledarbordet" på lunchen och ville se mig och konrad pussas hahaha. GLÖM DET! inget illa mot dig konrad :P  så kul ska inte ungarna få ha det! tror inte fh hade blivit speciellt glad heller :)

Träningen idag var ok. Sjukt många var där även lite nytt folk som vi hoppas kommer stanna :) och andra bli av med.. lina you know who ;) Min rygg mår inte alls bra :( strålar i hela nedre delen av ryggen, fråga mig inte vad jag har gjort men det känns inte alls bra.. Hoppas på bättring till torsdag för då är det match mot Stanstad.

Hade behövt bli ompysslad men han har nog inte tid idag...

Lina och Malin åker även på torsdag. Lite tråkigt tycker jag faktiskt :( Men de blir bara borta en vecka så vi andra klarar oss nog :) kanske inte bellan... Jag lovar att vara snäll mot honom när du är borta =)

Snart läggdags, barnen imorgon igen.. <3


Kommentarer
Anonym säger:

jag kommer sakna dig din bajs. ta hand om min man <3

2009-08-12 | 20:40:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback