Finaly

Äntligen ska min hand bli bra! Bort med knutan och det onda :) woho

Var hos handkirurgen idag, privat eftersom MAS var fullt.. tackar jag faktiskt för eftersom den här läkaren var kanon!
- När vill du opereras?
- När är nästa tid?
- Om två veckor.

sjukt hur mycket fortare det kan gå privat.. Ska iaf inte göra det för än 25 november då jag enligt schemat inte har mycket skola och inte allt för mycket innebandy. Hoppas det läker snabbt.

Har även fikat med signe idag :) saknat dig jävel!

Nu ska jag äta lyxmiddag för pappa fyller år =)  och sedan bege mig till kulladalshallen för att titta på mitt kära lag och säga till att jag lär vara borta ett ta i höst :P

pick up!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback