because I got high

Krävande jobb på dag idag.. Innomhusturnering, dålig lokal och 26 högljudda ungar. Underbart! Men ungarna var nöjda till slut. Sedan effektiv städning där jag hittade en kyl fyld med gammal sprit, utgånga delicatobollar som konrad åt, och mynt :P MUMS säger jag. Blev lite groggy av att andas in alla spritångor som jag hällde ut i vasken. Även lite spray-färg som jag var tvungen att testa haha.

Hem och försöka bränna en skiva till matchen men det gick åt helvete.. Cykla snabbt iväg till kulladalshallen för match :)
Ryggmassage (TACK MICKI <3) och kort samling, får reda på att vi ska spela 2-2-1 (Y) ingen jublade precis.. noll koll i försvaret men men :) bra jobbat tjejer. Kan ju inte hjälpa att jensen föddes med klubba ;)

Nu ska jag hoppa i säng efter en tung dag.. Imorgon blir ännu tyngre.. Jobb 08-19, inte okej! Min rygg gör ont och mina stämmband börjar dra ihop sig igen :/


Jag hatar att du får mig att må såhär.. tell me why..


Kommentarer
jensen säger:

haha "föddes med klubba". din knast!

2009-08-20 | 23:42:07
kajsa säger:

det gjorde du ju :D <3

2009-08-21 | 11:58:38
Bloggadress: http://kkajsasvensson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback